We can see your underwear from down here!

tjingeling fis.. lite gästbloggande på g :) befinner mig just nu i smedby och deppar lite för tillfället, inte likt mig :S men jag har faktiskt anledning !:O så vi lyssnar på lite deppmusik..
Men snart så är nog maten klar och efter det blir det lite glass, då kommer nog allt kännas toppen igen! :) hähäh sen blir det myysipysi med annis och philippis, längtar ! (a) kanske ska plugga lite också men det är inte första prioriteten i min hjärna även om det kanske borde vara det.. x( blä !
ps. tänkte ta fram min känlosamma sida också med denna meningen: jag vet inte vad jag hade gjort utan er! jag är ärlig faktiskt (: ds.


aha nu ska jag väl komma på något bra sätt att knyta ihop detta också hmm..

HAHAHAHA KOLLA BILDEN XD

Keep on rockin' / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0