när jakten går på allt som liknar räddningen

                            ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦    ♦   ♦     ♦   ♦     ♦   ♦



blää. dålig såkallad uppedate, men har inte orkat. blivit sjuk igen.. KUL! efter mycket om och men är jag hemma i målilla efter varit en vandrande zombie i skolan. är nog ingen viking trotsallt.. 
chillchill i torsås i onsdags. bigbrother och robinhood & lillejohns triumf kort. chokladpudding o igår körde matilda första gången på körskolan! stolt. sov hos mig sen. ett fett tummeupp på att hon vill umgås med mig i mitt tillstånd. 70 % snor resten nysar.. men vi åt lite kex och drack äppeldryck och hade högläsning.. hihi. nu ska jag nog kolla gårdagens avsnitt eller bara sova. natti på er!                                                                                           
                                                                                                                                          PUSS anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0