måndag

go helg.  metro i fredags, amanda och kajsas teater i lördags och leoslekland i söndags. metro va bra men asså känner verkligen att 17 är en MYCKET dålig ålder. och fylla 18 på hösten gör inte saken bättre. jag vill inte festa med typ 14 åringar..  ledsen men är inte så himla intresserad av de.. hehe

i morgon taggar vi litteraturprov i svenskan. gör mitt bästa, mer kan jag inte göra. börjar inte förens 12 så de är juh skönt iaf :)   nu ska jag läsa några rader.  PUSS anna


            bästa kajsa & amanda!


             lilla elias ♥
 

                 sötaste lilla nea

                                                   GODNATT!


Kommentarer
Postat av: linda

Du är så duktig på att fotografera! Kan du inte utveckla det och bli fotograf eller nåt? För min skull, för att jag aldrig kommer kunna bli det...för jag är inte så duktig som jag önskar...eller bara för att du är skitgrym!

2011-03-15 @ 18:34:27
Postat av: anna

tack linda :) blir jätte glad att du tycker de, tänkte läsa fotografiskbild i trean så vi får se :) men hallå du kan juh visst ta bra bilder. det har jag allt sett ;) KRAM!

2011-03-15 @ 22:04:40
URL: http://annatunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0