♥ pappa ♥

okej, min pappa kan nog va bland den snällaste människan jag vet, o de är nog inte bara jag som tycker de..
alla fester i gulan fasten han bestämt sagt att de absolut inte får bli någon fest fast han igentligen vet att de är det de kommer bli..
alla gånger han har kört mig när jag missat bussar hit o dit..
alla han hjälper o ställer upp för..
alla gånger han har hämtat mig o tjejerna i virserum när vi inte bestämt vem som kör hem innan.

låter klychigt men jag kan göra listan lång på hur mkt han ställer upp för alla..
grejen är, varför ska de alltid va snällisen som blir straffad. VARFÖR?!! 

idioter finns o jag tycker synd om er, men ni behöver juh inte förpesta för alla ikeidioter..



här är en bild fårn västervikstidingen på nått som var pappas pärla tills någon utan skjuts eller förnuft hittade den.



time to sleep. puss.  anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0