+ HEJ +

nä men hallådär! då va jag vist här igen. läääääänge sen sist..
sitter nu i en husvagn på norra öland, byxelkrok närmare bestämt. 6 arbetsdagar är nu avklarade för frida elofsson och mig, många många fler väntar.. vi har de jäkligt chill men längtar hem som saaaatan ändå. min mamma! :(  skoja, fast nej. saknar dom där hemma mega mycket..
om en vecka lämnar vi byxelkrok och styr skutan mot målilla för de är nämligen dags för.. (trumvirvel)
HULTSFREDS FESTIVALEN!! Wihoo
galet va de kommer bli kul! taggad! okej nä inte redigt än men de är på gång..  lovar.  nu tänker jag stänga husvagns fönstret för de blåser in kallt. jäkla ö.
men puss puss på er!  ha det bäst o njut av allt de fina här i livet! :D   sovgott!     ANNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0