-when you try your best, but you don't succeed. when you get what you want, but not what you need.

  Gaah. får väl fixa fram ett litet inlägg då. Januari 2011 är snart slut. jag är förkyld. min älskade mobil är sönder & jag vill ha sommar.

i torsdags fick jag palla mig iväg till skolan.  ganska plågsamt vill jag säga. hostar som en stor buffel.. och helt slut i kroppen. efter sista lektionen vid 3 satte vi igång med buketter och allt vi skulle ha med oss hem till målilla. kom inte från kalmar förens 5.. då skulle vi egentligen varit framme i målilla men de gick bra det där också . gick ganska bra i sockenstugan, tjänade inga stora pengar..  men men  en erfarenhet rikare, o dom ville att vi skulle komma tillbaka.  så får väl vara nöjd.
igår va emma stefan jag och elias och kollade på tapeter till mig.. fasen alltså. varför kan de inte vara finnas någon billig fin tapet som jag gillar?  va? va?   jag vill inte ha en svin dyr tapet, har hellre en billig och fin så jag kan tapetsera om i sommar igen om jag så vill.. :D lite besviken men de får väl gå ett tag till. men om jag inte kan få ha den lägenheten jag vill kan jag ju iaf försöka göra mitt rum till så jag vill ha de, eller hur.

hemma i målilla blev de en sammankomst i gulan som sluta med en fungerande mobil mindre i världen..  vet inte hur de gick till. jag skulle ta upp den ur jackan och då va hela skärmen svart med två blåa streck i hörnet.. tönt som jag är började jag ju självklart o gråta. men den betyder mycket för mig :p klarar mig inte utan min mobil ..
men sen åkte vi ut till motorbanan då i alla fall. va isracing dör igår, men så kallad röjar fest efter.  HA HA HA     30+ vad begär man.. va inte så sugen så åkte med jon, simon och emil  in till målilla.  hämtade min grejer i gulan och gick hem.  skönt måste jag säga J

lördag. Inte gjort så mkt idag o ikväll, ellen har haft kalas i gympasalen med melker 6 till 9. pingisdisco..  tänk den tiden… jösses.     hjälpte henne lite med kläder och sånt..  vilka problem man kan ha som 10 åring..  helt galet..
fixat mig en annan telefon också, en samsung med touch som jag hade ett tag i somras så kan väl inte gnälla så mkt egentligen. Får hoppas att den andra går på garantin.

i morgon är de packa som vanligt. usch.. :/  vi får se hur jag mår.. vill faktiskt inte hosta och smitta ner mina klasskompisar på måndag..  nu ska jag sova .  piece out  /anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0