bloggtorka

första inlägget för iår då. spännande. he he . känns som jag vill ha med så mycket men får inte fram nåt..   
en helt okej nyårsafton, mysig liten "nyårsmiddag" men fin fina flickor, sen liten förfest i kära gamla gulan, sen vidare, slutade inte redigt som jag tänk men de va helt okej ändån :) på onsdag kör vi igen och förväntningarna är höga vill jag lova! som det ser ut nu ska min kära vän matilda komma också. de gör juh inte saken sämre hih.
igår va morbror 1, morbror 2, och moster här med familjer och firade emma typ, jätte mysigt :)  hon fyllde nämligen hela 25 år på nyårsdagen..  grattis grattis till världens bästaste storasyster och unga mamma.
kroppkakor och värsta super tårtan som självklart födelsadagsbarnet gjort festade de vi på.
lägger in bilder från nyår sen. hej så länge! /anna




                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0