-hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig-

ko lugn dag idag hemma, mår fortfarande inte bra.. f*n  ända roliga idag va att jag fick snacka lite med lillkillen .hihi. han kan va bland de finaste jag vet. min lilla elias. imorgon är de maximal kurering eller vad det heter, som gäller. för på onsdag måste jag till skolan, de räcker med att jag missar nationella matte B i morgon..
på torsdag ska matilda o philippa med hem till skogarna hihih. "trivselkväll" i kyrkan står på tapeten, vi ska sälja lite blommor och grejer är det tänkt :) tjäna lite pengar till klassresan, vi får se hur det går. 5 ska vi vara där och halv 7 börjar de.
nu ska jag sova.  godnatt /anna



          ♥        ♥       ♥        ♥         ♥        ♥        ♥       ♥       ♥       ♥       ♥        ♥        ♥        ♥       ♥       ♥       ♥



♥ the one and only ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0