utan farthinder och konsumkort och nypon

nu är det dags för bättring.. :) 

varit ledig idag hela dagen, gött eller!?! mycket gött..
va och handlade på förmiddan med emma, ellen & elias till ellens födelsedag i morgon. släckt mys med tacos står på schemat..  känns sååå knas att hon redan fyller 10 år..  jag menar hon är juh en liten mes!  x) en lite pluttig flickig tjej med rosa klänningar och flätor.. nejnje, sååå fel! :P  ellen-dellen-karamellen vill ha coooola grejer i år. hon har redan fått en tidigt present,  en mörkblå adidas väska!  super snygg..  den får hon gömma säger jag bara..

var ute och gick med elias förut också, shit.  kände mig som en redig mamma. på ett mysigt sätt måste jag erkänna. hade kajsa med mig också. en barnvagn och en hund!  de ni.  gick upp till frida som följde med ut en sväng. elias sov så gott i sin lilla vagn, gulleplutten. tänk så skönt de måste va, en stor sånhär åkpåse med mysigt lurv i och overall och mössa o händerna nere. bara nässtippen som stinger fram i kylan. bubblans så gosigt.  man skulle varit bäbis alltså..

just de.  frida och erika va här i kvälll också.  vi kollade filmen upp och dippade :D mys, mysig film också :)  förvånande att en tecknad film kan va så djup..  om den inte hade varit tecknad hade man typ gråtit ihjäl sig.. de instämmer frida på vet jag. erika fick prova dansspelet också. den flickan har skillsen på tvspel alltså..

nu ska jag lägga mig o sova, i morgon blir de ja må hon leva sång för lillpysen och sen iväg o få massage.. ska bli spännande, har så jäkla ont i ryggen. buhuh. sen hem o fria ellen :)   längtar till emmas tårta. jag ska ta kort på den. ni måste se den alltså! helt galet. hon är så duktig.   gud. vart är min talang?

nattinatti me er! PUSS /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0