fantasi

hejhej.  tänkte jag skulle berätta vad jag gjorde i onsdags. inte så många som vet om det, men jag är ute efter en ny lägenhet.. så mormor och jag va på kalmarhem och kollade lite. 
just nu bor jag juh ute i smedby vilket är 20 min med bussen och ganska osmidigt.. skulle så gärna vilja ha en egen lägenhet med mina egna möbler, den jag har nu är redan möblerar och jag känner att jag gärna skulle vilja ha mitt egna nu..
men det gick inte så bra på kalmar hem, vet inte vad jag hade tänkt mig med nått lite positivt kanske. dom sa att många säger upp sina lägenheter i mars så vi får se vad som händer då.

nu vet ni iaf :)   håller tummarna.

nu ska jag gå och packa min väska och duscha, sen försöka sova. tidiga tåget till kalmar i morgon :)  bussen till tåget går 06.10 så upp vid 5. härligt.. gnäller, de för jag icke!

puss och godnatt! /anna



bjuder på den :)   ska fixa till min design snart, måste bara få lite inspiration. ni kan juh kolla in min moster lindas blogg www.lindaslillafamilj.blogg.se jag som gjort headern och bloggen åt henne ;)  måste erkänna att jag är lite stolt.  nu ligger jag efter i tids schemat. fasen.  hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0