jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner

hejhej. första dagen i skolan idag då, känns både förjäkligt och bra :)  men de gick överförväntat bra faktiskt. vi höll på med våra jäkla kungar, på torsdag ska vi ställa ut på maxi, låt mig skratta HAHAHAHAH!! tack, men visst blir nog bra. matilda slaggade här. trevligt, mysigt, tur. annars hade jag nog följt min instinkt att ligga kvar i sängen i morse.. men nu va de bara upp och göra sitt bästa för o hinna till bussen.

nu ska jag städa upp lite här och ta mig en promenix tror jag utan att slå ihjäl mig, halt som tusan ute, kanske kommer på nått bra o skriva senare i kväll. 

bara för o göra er lite nyfikna, på onsdag smäller de :)   då ni, då kan nått otroligt bra ske. hoppas hoppas hoppas.   HA DE!  /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0