inte som man tänkt sig men ack så bra

jajemen. fest igår då :)  ett trevligt litet inlägg av min käre vän LILLE JOHN hihi
bra kväll igår! go förfest och ganska kul på metro, medelåldern sjunker dock mer o mer känns de som, tror inte jag är ensam om o ha en åsikten men men. hela kvällen slutade väl inte redigt som jag kanske hade tänkt mig.  fick nämligen ringa min stackars lilla far vid 2 att komma och hämta mig och tilda och köra hem två slarviga, snurriga pojkar till virserum, nämner inga namn..
idag har jag mest inte gjort någonting :) matilda o jag åt frukost o chillade lite sen åkte vi o lämnade henne vid tåget vid 4, sen hem för att städa efter förfesten i gulahuset. och jag vill verkligen verkligen tacka (som det här vore ett tacktal .men ja. ) mina finfina vänner martina och erika!  dom hade städat upp ALLT när jag kom dit :D   vilka guld pinglor! vi satt bara där o snackade ett tag sen gick vi hem :)   behövde inte ta ett enda handtag tihihi.
ikväll har mamma ellen o jag kollat på götakanal .haha. mysigt! och ska inatt sova i soffan med ellen, eller aa inte i samma soffa, i en av sofforna, i tvrummet, vid ellen. nu blev de rätt eller nått. vet inte vad jag rer om.. skyller på att klockan är mycket :P  
emma och elias har varit här ikväll också. han är så fin min lilla elias, gulleplutt. avlutar med en lite bild på sötnöten.  nu ska jag sova, godnatt ! puss puss    / anna



min lille skrutt <3

Kommentarer
Postat av: erika

hihi, alltid anna :) synd om dig som jämt måste städa där ju! pussss

2011-01-07 @ 15:09:54
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0