när du får spring i dina ben, och jordens dragningskraft är klen

hejhej.  toppen bra dag idag. fint väder. roliga lektioner. och fantasin har flödat! sånt gillas mycket. ska göra en jätte, jätte stor båtformad skål på hantverks orienteringen i lera.  de ni .hihi. 
ikväll har sandra och jag varit och gymmat på simhallen.  mitt första gym pass någonsin.  de va kanon kul!! verkligen. o nu är jag heelt slut och ska sova. i morgon börjar vi vid 4. aa de är sant :)  hur knas är inte de. men vi ska bara till slottet och fixa lite, till en mässa. ska bli kul. philippa och matilda kommer hit på morgonen :)  vi ska käka frukost tillsammand sen ska vi ut till hansa och handla, handla handla! :)  såå sugen på allt! vårskor, vår jacka åhhh :)
nu ska jag sova och invänta träningsvärken. PUSS anna

  
 
vill ha, vill ha o vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0