livet är inte dagarna som passerar utan dagarna du minns

hejhej, har haft den BÄSTA helgen på länge. 5 av 5 toasters. både otroligt kul och jätte mysig ;) vad mer kan man begära av en helg? inte mkt. fredag började med lite fest och på lördag ännu mer fest. igår va de städning och chips & pizza häng me goa brudar. känns som alla va överens om att de varit en kanon helg. 
dock har jag saknat mina två Virserums pinglor..

varit ledig idag, alltid skönt :)  i morgon har vi vinter friluftsdag. och vi ska. trumvirvel...... .... ...  is fiska!!   wihooo. o jag är skit rädd.. men vi får se hur de går.  förhoppningsvis ska jag lägga upp några bilder sen.

nu är de bäst o lägga på ett kol. klockan ringer vid 5 i morgon och 06.10 bussen väntar. härligt liv. puss och godnatt! anna



är de vinter friluftsdag så är de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0