med pensel och färg ska jag måla din värld blå

och DÄR ficka jag lust att skriva, hej på er snyggingar!
nu sitter jag här i sängen bredvid min lila väg. härligt. lovet är snart slut. dock mindre härligt men man får se de positivt. en vecka närmare sommarlovet. gör en lite lista på vad jag gjort på lovet. hej mellanstadiet. men vafan. 

     MITT LOV  (he he he)

-målat mitt tak
-varit på loppis
-varit i vimmerby med mor
-umgåtts med finisar
-målat om på mitt rum (puss!)
-varit i kalmar med lillasyster ♥
-gått på bio

ja. typ de, ikväll va frida kajsa o amanda här o chillade lite,  vi åt pommes och språkade lite. fint. imorgon ska mamma och ellen åka till västervik o jag ska inte med. vad ska jag då göra tro..?  jo anna thunberg ska plugga! :O  expressen och aftonbladet! ANNA SKA PLUGGA!  nä men seriöst. känns inte som jag gjort de sen 9an..  och då gjorde jag de knappt heller..   
har bestämt mig för o göra klart allt jag har missat när jag varit sjuk. känns som det är en del. duktig tjej!
på fredag väntar 21 mil bilresa tvärs över sverige.. närmare bestämt 3 timmar till.. fanfar. ULLARED .kul.  jätte kul! synd bara att jag inte har en ny lägenhet att fynda till.. men de får väl gå :) 

här är lite bilder på rummet in action

        halvvägs

 
            snart dags för kattleksaken frida (rollern)


              världen bästa storasyster som hjälpt mig   ♥

  

godnatt puss!  anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0