torsdag med två pärlor, frallor & sång

shiii fick jag för fint väder.. har varit piss kallt idag juh, snö o regn o skit.   men mysig dag ändån. vaknade vid 8 tiden av att någon knackade på dörren. va philippa och matilda som gärna ville komma in. snäll som man är hade man bäddat till två bäddar åt dom så vi gick o la oss en stund igen.  gött som 17. åt mumsig frallfrukost och åkte ut mot hansa, gjorde en miss med busshållplatser men tiden går fort när man har kul. trestämmig kanon sång med broder jakob. inte så dumt.  hahah. goa tjejer.
bra fynd på shoppingfronten idag me kanske inte i min garderob men i lillasyrrans :)   
i morgon är de FREDAG!!  betyder målilla, familjen, mina pinglor, kanske lite fest, och min säng!  saker jag verkligen längtar efter i veckorna. och i morgon smäller de.

nu sitter jag och kollar på petter - mikrofonkåt på 4an.  as bra. hur bra är inte han egentligen. massa klipp från hultsfred och :)  ganska så fräckt.  nu måste jag snart sova.  puss på er!  anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0