go go go!

bädda rent i sängen. om de inte hade varit så jäkla gutt o sova i rena lakan hade jag aldrig bäddat nytt. de är bökigt o jobbigt. rent av opraktiskt.  dom nya lakanen från t.ex ikea!  de finns inga hål i hörnen?? hur tänkte ni där liksom. varför ??  
men nu ligger jag iaf nyduschad o i en nybäddad säng med nytvättade lakan som hängt ute. mys eller!
kvällen igår var awesome. först riktigt bra häng med tjejerna, grillning i solen o sen ferre på de, kan de bli bättre? tror de är ganska oslagbart. kändes som starten på nått riktigt bra. sommaren.

nu ska jag sova. skola i morgon.  WIIIIHOOO...  jävla påhitt!   godnatt  anna



inte lagt över mina bilder på datan.. tattade ett lagfoto av erika nilsson så länge..   puss på fina flickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0