den 19 dec 00.41

andra inlägget då hihi.
idag har mamma pappa och jag varit i långemåla och hämtat lite mer blommor till mitt lilla projekt. har fått en  beställning på 10 julgrupper för 400 kr stycket so far, spännande spännande.
på vägen hem stannade vi på karlssons, valde blad annat ut en julklapp till mig :D  målar dukar och färger, har blivit så inspirerad av min kreativa matilda så ska försöka mig på och skapa någon snajsig tavla .hihih.
det är verkligen snart jul nu hörreni! några dagar kvar bara. jag ska juh inte säga att man inte längtar, för det gör jag. men jag tycker alltid det är så mycket stå-hej innan jul o sen när julafton är slut så liksom dör allt, lite jahopp vad gör vi nu känsla..
aja nu ska jag nog krypa till kojs.
NATTINUFFSAN
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0