morgonstund har guld i mun

hejhej, trevlig gästbloggning jag hade igår, eller hur? hihih lilla banjolo. som sagt så tillbringade vi gårdagen i kalmar stad jag tilda och fridolf, TREVLIGT!   mycket rea tyckte jag men hittade inte så mkt.. jag som va så taggad.. ;)  nu ska vi snart fara hemåt till skogarna igen, i morgon är de nyårsafton!!!   panik.. nää skoja bah, men lite.. de fixar sig som han sa.

hännt mycket sen jag skrev sist känns det som. -handlat lite i vetlanda -varit på hultsfreds kommunhus, som kanske hela befolkningen vet så kom jag med i kommun almanackan.. pinsamt vafan.. men aja.. -frida jag o rosie hade en liten tvspeels sammankomst, o rosie, man kan inte va bra på allt..  hahaha!     kanske inte va så mkt,  men men

nä nu banne me, får frida och tilda snart vakna!             

                       GOTT NYTT ÅR PÅ ER !! :D  PUSS ALLA GLADA!   /anna

Kommentarer
Postat av: Paradis-Oskar

det löser sig sa han som sket i vasken. elr en annan gång vore bättre, sa han som sket i byxorna!

2010-12-30 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0