gästbloggning

hej allihopa! jag heter frida, och är annas barndomsvän. nog om mig. hoppas att ni alla är lite runda såhär efter juletid, och att ni har haft en fin högtid tillsammans med era nära och kära. det förtjänar ni varenda en av er! anna, tilda och jag har spenderat dagen i staden kalmar för att sedan återvända till annas mysiga krypin. dagen till ära festar vi till det med playa del sol, laxar och en kanna vatten. mysfaktorn är hög. imorgon blir det hemfärd för ladda om batterierna till fredag, då vi alla i detta land ska fira in ännu ett nytt år. spännande att se vad året 2011 har att erbjuda, förväntningarna är skyhöga! önskar er alla från djupet av mitt hjärta en sjuhelvetes trevlig nyårsafton. ta det INTE lugnt med alkoholen!!!!

/ banjolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0