dan-efter-dopparedan

då va julafton förbi, om 364 dagar är det dags igen :)  man kan juh undra hur ens liv ser ut då.. spännande!

jag hade en bra julafton, kan inte klaga, vet inte vad jag hade ändra på om jag fick.
fick lite smått och gott i mina klappar.  nya högtalare som jag ville ha, fotoalbum o lite så :D  ska även kirra mig ett nytt objektiv till kameran på mellandagsrean, gilla gilla gilla.
kanske ska lägga upp någon liten bild från min julafton :)   vi får se vad som sker.

ikväll hade frida kajsa amanda o jag en liten spelkväll i all enkel het ;)  men inte sämre va väl de. kanon mys!  saknar verkligen dom gär godingarna i min vanliga skolvardag.. :/  

nu ska jag nog lägga mig o läsa lite,  annars börjar jag bara re om massa skit som ingen skulle förstå nått av,  som nu.. ^^  haha
 
nattinatti

oh just de.. min header dampar..  vet i katten hur man ska göra får försöka fixa de i morgon kanske. 
 
-puss-

ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0